czwartek, 10 marca 2016

Hej, to ja

Otóż, mam zamiar kontynuować, ale miałam pewne problemy. W dodatku ciężko mi się zmotywować, plus nie wiem czy tego nie zakończyć.
Chciałam też poinformować, że z powodu braku czasu nie będzie u mnie istnieć zasada czytanie za czytanie. Jeśli coś mi się naprawdę spodoba, zostanę, a jeśli nie, to trudno.
Więc... Tyśku i Taka Miłość, bardzo wam dziękuję, wasze blogi są naprawdę super pisane, jednak ja nie lubię czytać takich rzeczy. Przepraszam was i wszystkich, do których zaglądam. Za niedługo zmodyfikuje zakładkę wasze blogi i powiem, jakie blogi nie mają u mnie szans.
Pozdrawiam serdecznie
Nadia


Prośba

Jeśli wciąż tu jesteście, to dajcie znak w komentarzu chociażby 'jestem' bo nie wiem, czy mam do czego wracać

22 komentarze:

  1. Nareszcie wracasz, ale ja się cieszę. Tak mi brakowało twoich opowiadań.

    OdpowiedzUsuń
  2. W końcu się doczekałam :) Bardzo się cieszę i czekam :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. No wracaj bejbe!
    A przy okazji zapraszam na nowość w wolnej chwili;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wracaj! Jestem nowa na twoim blogu ale jest mega!!!

    OdpowiedzUsuń
  5. Pewnie że jestem kochana! Czekam na opowiadanie :**

    OdpowiedzUsuń
  6. Dopiero wpadłam na tego bloga, a tu taka smutna wiadomość. Pewnie, że wracaj!

    OdpowiedzUsuń
  7. Odpowiedzi
    1. AJM KOMING BAK

      A tak na prawdę to czekajcie na rozdział, jeśli ktokolwiek tu jest <3

      Usuń
  8. Chętnie przeczytam dalej Twojego bloga. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. Jestem jestem jestem jestem jestem jestem jestem jestem jestm

    OdpowiedzUsuń