wtorek, 24 lutego 2015

0. Wstęp

   Witam.
Jestem Nadia i będę pisać opowiadania o serialu "policjantki i policjanci", dokładniej o Oli i Mikołaju. Blog nie jest podpierany faktami, wszystkie wydarzenia i większość miejsc jest zmyślona przeze mnie. Nie będę w pełni oddawać charakterów postaci drugoplanowych - wezmę po prostu ich dane osobowe, dlatego proszę oceniać je na podstawie wydarzeń w blogu, a nie serialu. Mogłabym dodać inne postacie, ale jeśli wezmę postać z serialu, to każdy będzie widział oczami wyobraźni tą samą osobę, dlatego proszę się o to na mnie nie obrażać. Można powiedzieć, że w większości osób, które tu występują, to te w serialu po prostu użyczają im wyglądu.

Pozdrawiam 
Nadia

4 komentarze:

  1. w jakiej aplikacji zb to zdj

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie ja :-) Siostra mi zamówiła u heystrangeer.tumblr.com Jej się spytaj
      Nadia

      Usuń
  2. Przyznam szczerze, że nie przepadam za tym serialem, ale nie ma co się zrażać, bo blog może być zupełnie inny, lepszy i ciekawszy.

    Pozdrawiam i zapraszam do siebie na zwiastun (już jest) i prolog (pojawi się około 16):
    sie-nie-zdarza.blogspot.com

    Albo na mojego drugiego bloga o zupełnie innej tematyce niż ten pierwszy:
    prawdziwa-legenda.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zaczęłam czytać ten drugi, tylko niestety wyjechałam i słabo u mnie z internetem, więc jak na razie stoję na pierwszym rozdziale. Stoję w miejscu, ale muszę jak najszybciej wrócić, bo to jest świetne.
      No tak, ja muszę przyznać, że ten blog nawet nie przypomina w gruncie rzeczy serialu.
      Pozdrawiam
      Nadia

      Usuń