wtorek, 1 września 2015

Hej

Dzisiejszy rozdział pojawi się jutro (fak logik) :D
Błagam, nie miejcie mi tego za złe.
Może kiedyś wam to wynagrodzę, może jak ich połączę.
Pozdrawiam

Nadia




EDIT
Taa... Już piątek, a opowiadania jak nie było tak nie ma... Może was pocieszę tym, że mam je w wersji papierowej, tylko nie mogę już dzisiaj jej przepisać... Przepraszam was z całego serca, proszę zrozumcie... Wiem, że prowadząc tego bloga wzięłam na siebie dużą odpowiedzialność, regularne wstawianie to mój obowiązek, ale ja nie wyrabiam. Przepraszam...
Proszę, nie zostawiajcie mnie...

Rozdział pojawi się we wtorek, przepraszam...

¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶
¶¶¶¶¶¶¶¶__________¶¶¶¶¶¶¶¶
¶¶¶¶¶________________¶¶¶¶¶
¶¶¶____________________¶¶¶
¶¶______¶¶______¶¶______¶¶
¶______¶¶¶¶____¶¶¶¶______¶
¶______¶¶¶¶____¶¶¶¶______¶
¶_______¶¶______¶¶_______¶
¶________________________¶
¶________¶¶¶¶¶¶¶¶________¶
¶¶_____¶¶________¶¶_____¶¶
¶¶¶___¶¶__________¶¶___¶¶¶
¶¶¶¶¶________________¶¶¶¶¶
¶¶¶¶¶¶¶¶___________¶¶¶¶¶¶¶

4 komentarze:

  1. Spoko, przecież cię nie zabijemy. ;). A blog jest super wiec tym bardziej Ci daruję ;)'
    Olivka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A kto wie, czy ktoś przypadkiem wie, że nie wie, lecz jednak wie, gdzie mieszkam?
      *Brak sensu tylko u Nadii*

      Usuń
  2. Kiedy dalsza część

    OdpowiedzUsuń