wtorek, 18 sierpnia 2015

Przepraszam najmocniej!

Naprawdę was przepraszam, ale czasem czuję, że więcej czasu na pisanie mam w trakcie szkoły, niż w wakacje. Nie dam rady wstawić rozdziału, bo go nie napisałam. Internetu prawie brak, a na weselu nie będę przecież szukać. Potem poprawiny, a nogi wciąż od tańca bolą. A potem oczywiście na jezioro, w końcu jesteśmy na Mazurach. Nie wiem, czy uda mi się coś dodać w tym tygodniu, postaram się, ale są małe szanse. 

Jeszcze do tego jestem załamana zwiastunami, Ola z Jackiem to przecież przekreślenie Oli i Mikołaja, jak to mówi moja przyjaciółka MikOli. A zwiastun filmu, który będzie 29 sierpnia to gwóźdź do trumny. Normalnie jestem załamana tym wszystkim, wena odpłynęła, czasu brak, więc wiecie...
Po prostu wybaczcie <3

EDIT: Nie dam rady jednak dodać nic w tym tygodni, dlatego do wtorku.

Pozdrawiam
Nadia

19 komentarzy:

  1. Hej, Nadia widzę ze nie tylko ja jestem zalamana zwiastunami :( szkoda ze nie polaczyli Oli z Mikolajem tylko z Jackiem. Ale mam nadzieje ze przez ten fakt nie stracisz weny i jak zwykle twoje notki beda mnie trzymaly w napieciu. Pozdrawiam Weronika :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wena powróciła, tylko gorzej z czasem.
      Pozdrawiam
      Nadia

      Usuń
  2. Jeżeli mam być szczera to ja się ucieszyłam na widok Oli i Jacka razem. Bo Mikołaj... no powiedzmy szczerze ani to młode ani to piękne. A Jacek jest jego odzwierciedleniem. Ale to tylko moje zdanie i wiem ze zaraz poleca hejty. Jestem tylko szczera. Ale jeśli chodzi o opowiadania to bardzo mi się podobają :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Każdy ma inne opinie, ale ja po prostu uważam, że oni do siebie dążą i świetnie się dogadują. Wiadomo, że ile ludzi tyle opini, więc wiesz. Ale nie sądze, żeby Jacek był jego odzwierciedleniem, o czy się pewnie jeszcze przekonamy.
      A hejtów raczej nie będzie, a przynajmniej nie z mojej strony.
      Dziękuję <3
      Pozdrawiam
      Nadia

      Usuń
  3. Poczekamy! Niech ta wena przypłynie z powrotem, jestem pewna, że Ci nie braknie pomysłów.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiesz, właściwie ja mam całe zaplanowane to opowiadanie, to samo z następnym i jeszcze z następnym...
      Ale potrzebuje poczuć coś, co mi da siłe na rozpisanie wątku.
      Pozdrawiam
      Nadia

      Usuń
  4. Ja Sb tak myślę że to z Jackiem to tylko na chwile Mikołaj będzie zazdrosny o ole i po jakimś czasie ich połączą;) głowa do góry trzeba mieć nadzieje ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nadzieje mam, ale jest ona czasem tak mało realna ;_;
      Pozdrawiam
      Nadia

      Usuń
  5. Jeśli ktoś oglądał odcinek z piątku (ten z Olą i Drawską) to można pomyśleć, że Olka jest zazdrosna o Mikołaja.
    Czekam na nowy post ;)

    *A teraz wszyscy się zastanawiają co to za jedna i skąd się tu wzięła*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie oglądałam, ale chodzi ci o 75 odcinek. A ja wierze, że Ola jest zazdrosna bo to by oznaczało, że jej na nim zależy <3
      Uwierz mi, to ostanie mi z ust wyjęłaś, ale coś czuje, że jesteś fanką Króla Lwa. Ale jeśli jesteś moim czytelnikiem, to jestem zadowolona <3
      Pozdrawiam
      Nadia

      Usuń
    2. Cóż kocham Króla lwa *Taka starucha a bajki ogląda*

      A co do bloga: Wpadłam przypadkiem i zostałam na stałe XD

      Piszesz super :D

      Usuń
    3. Ja tam loffciam bajki, Króla Lwa też lubie, to taki fajny, trochę stary wytwór Disney'a <3
      To super, że zostałaś <3
      A może chciałabyś mi zaproponować jeden z twoich blogów <3 Bo poczytałabym, ale jeden, tylko nie chce wybierać XD No chyba że to nie twoje, ale to twoje! Tak myśle.
      Pozdrawiam <3
      Nadia

      Usuń
    4. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
  6. Większość moich blogów jest zawieszona, ale wkrótce zaproszę cię na nowego bloga. A w między czasie pisz posta, bo nie mogę się doczekać ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Przepraszam cię , ze nie komentowałam przez chwilę ale nie miałam czasu bo byłam na wakacjach . Ale teraz już jestem i jestem gotowa do komentowania nowych rozdziałów. Oglądałam zwiastun 3 sezonu i jeśli chodzi o Olę i Jacka jak mają być razem to nie mam do nich żadnych zastrzeżeń ,tylko też szkoda mi Mikołaja . A z weną się to się nie martw na pewno przybędzie i to z dwojoną siłą.
    Jeszcze raz przepraszam Klaudia.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję kochana, wena wróciła <3
      Nie przepraszaj, ja to w pełni rozumiem :D
      Nadia

      Usuń